Deel bestanden met kandidaten door deze in TOOL2MATCH te uploaden. Kandidaten kunnen dit bestand vervolgens inzien in het kandidaatportaal. Ze hebben hier de mogelijkheid om het bestand te downloaden, aan te passen en vervolgens weer te uploaden. Hoe je dit inregelt en waarom je deze feature wil gebruiken, lees je in dit artikel!
Bestanden delen met kandidaten
Stap 1. Open de pagina "Algemene instellingen"
Klik vanuit het vacatureoverzicht door naar de vacature waar je het sollicitatieformulier van wil inrichten. Klik vervolgens door naar de pagina "Weergave instellingen". Op deze pagina kan je instellen welke vacature-details je wil tonen.
Stap 2. Scroll naar het kader "Vacature bestanden"
Scroll naar beneden op de pagina tot je aan de linkerkant van het scherm het kader "Vacature bestanden" terugziet. In dit kader kan je bestanden toevoegen die je kan delen met kandidaten.
Stap 3. Upload bestanden naar het kandidaat-profiel
Upload via de button "Bestand kiezen" het bestand dat je wil delen met kandidaten. Klik vervolgens op de button "Uploaden".
Stap 4. En nu?
Kandidaten zien het bestand terugkomen in het kandidaatportaal op het moment dat ze inloggen en doorklikken op de button "Bestanden". Vanuit daar hebben ze de mogelijkheid om het bestand te downloaden, in te zien en indien gewenst te bewerken.
In het kader daaronder hebben ze vervolgens de mogelijkheid om eventueel bestanden die ze hebben bewerkt/aangevuld te uploaden.
Deze bestanden zijn voor jou als Recruiter vervolgens weer beschikbaar bij de algemene documenten van een kandidaat in de kandidaatkaart.
**LET OP Bestanden die hier worden geĆ¼pload, kunnen door alle kandidaten die op deze functie hebben gesolliciteerd worden ingezien.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren